|
|
NOVINKY |
|
|
1.1.2011
Od 1.1.2011 vstupuje v platnost nové nařízení vlády č. 201/2010 Sb. - o způsobu evidence, hlášení a zasílání záznamu o úrazu, které nahrazuje nařízení vlády č. 494/2001 Sb. - kterým se stanoví způsob evidence, hlášení a zasílání záznamu o úrazu. Nový postup ve způsobu evidence, hlášení a zasílání záznamu o úrazu Vám pro dokreslení a usnadnění administrativy spojené s řešením pracovního úrazu uvádíme v přiloženém dokumentu.. V případě potřeby nás kontaktujte na info@allimit.cz
| |
|
|
Bezpečnost práce a bezpečnost technických zařízení |
V oblasti BOZP nabízíme širokou škálu jednotlivých úkonů (činností), které jsme schopni dodávat (zajišťovat) jednotlivě i komplexně dle požadavků klienta. Pro více informací nás kontaktujte.
Výběr nejzásadnějších činností v BOZP:
- Úvodní odborný audit, prohlídku pracovišť, kontrolu stávající dokumentace s následným návrhem opatření k odstranění nedostatků.
- Roční prohlídky pracovišť dle zákoníku práce a periodické prohlídky dle dohody s pojmenováním zjištěných závad.
- Zavedení systému vstupních instruktáží nových zaměstnanců o BOZP, včetně zpracování podkladů pro školení.
- Školení zaměstnanců
- školení vedoucích zaměstnanců, jejich pravidelné seznamování s novinkami a změnami v oblasti BOZP
- školení zaměstnanců, případně i provádění vstupních školení zaměstnanců
- odborná školení zaměstnanců
- pravidelná školení zaměstnanců společnosti dle specifických osnov školení
- Zhodnocení rizik, metodická pomoc při vyhledávání rizik, zjišťování jejich příčin a zdrojů, zajišťování technických opatření k jejich minimalizaci a zpracování potřebné dokumentace.
- Interní předpis zaměstnavatele k poskytování osobních ochranných prostředků zpracovaný na základě zhodnocení rizik, jehož součástí je i návrh na přidělování mycích a čistících prostředků, ochranných nápojů. Metodická pomoc při zavedení systému přidělování stanovených OOPP zaměstnancům.
- Zpracování návrhu zařazení zaměstnanců do kategorií, zpracování potřebných dokladů a evidence rizikových prací.
- Zpracování technologických postupů a jednotlivých provozních řádů.
- Zpracování harmonogramu revizí a oprav vyhrazených technických zařízení a technických zařízení na pracovištích společnosti.
- Evidence a registrace pracovních úrazů a nemocí z povolání, zpracování potřebné dokumentace, její aktualizování dle současné právní úpravy, zavedení knihy úrazů na pracovišti, spolupráce při vyšetřování příčin pracovních úrazů, sepisování záznamů o pracovních úrazech, pomoc při výpočtu odškodnění zaměstnanců.
- Státní odborný dozor nad bezpečností práce – spolupráce a účast při kontrolách.
Ceny za plnění jednotlivých úkolů jsou stanovovány individuálně pro jednotlivé klienty a jsou závislé na rozsahu a druhu provozovaných činností. Spolupráce je možná formou dílčích objednávek nebo na základě cenově zvýhodněného smluvního vztahu.
|
|
|